یخچال ایستاده از کجا بخریم؟ (لیست قیمت بهمن 1401)

تاریخ ارسال : 1401/03/02

یخچال ایستاده تک درب یخچال ایستاده تک درب که بیشتر به نام یخچال نوشابه یا یخچال نوشیدنی شناخته می شود و این یخچال ایستاده مغازه ای از شیشه های دوجداره ساخته شده که بسیار در مقابل شکستگی و ضربه مقاوم هستند وبه دلیل داشتن نورپردازی LED تمامی اجناس داخل یخچال سوپرمارکتی به خوبی قابل رویت و نمایش می باشد لازم به ذکر است که یخچال ویترینی با جنس بدنه ی استیل ضد زنگ تولید شده و قابلیت درج لوگو به صورت CNC را با توجه به سفارش مشتری است.

 تدبیر24»این یخچال ایستاده در اماکن تجاری بسیار پر کاربرد می باشد، درفروشگاه های مختلفی از جمله، سوپر مارکت، هایپر مارکت، لبنیاتی، فست فودی و رستوران ها و همینطور فروشگاه های زنجیراه ای کاربرد ی بوده و برای نگهداری از انواع نوشیدنی، سبزیجات و صیفی جات، خوراکی، نوشابه، آب معدنی و دلستر مورد استفاده قرار می گیرد.این دستگاه انواع مختلفی دارد که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

  • یخچال ایستاده تک درب 60 سانتی: این یخچال که با دارای ابعاد کوچکی است برای سوپر مارکت و مغازه های کوچک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد البته با داشتن ابعاد کمی که دارد توانایی جا دادن انواع نوشیدنی و خوراکی را دارد.
  • یخچال ایستاده تک درب 70 سانتی: این یخچال با داشتن قدرت کمپرسور 1.4 اسب بسیار پرقدرت و در عین حال کم مصرف بهترین گزینه برای سوپر مارکت شما با داشتن عایق بندی فوم پلی یورتان می باشد.
  • یخچال ایستاده تک درب 80 سانتی: یخچال صنعتی هشتاد سانتی دارای ویژگی هایی از قبیل جنس بدنه ی گالوانیزه، عایق بندی فوم، با امکان درج لوگوی CNC به نام تجاری و یا فروشگاه شما برای انواع فروشگاه مناسب می باشد.

یخچال ایستاده دو درب 

یخچال ایستاده دو درب به دلیل انکه در در انواع و طرح های مختلف تولید می شود در بسیاری از فروشگاهی های مواد غذایی بکار برده می شود از جمله قصابی ها، قنادی ها، لبنیاتی ها، پروتئینی ها، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و...یخچال ایستاده مغازه در ابعاد مختلف 60 سانتی، 70 سانتی، 90 سانتی، 115 سانتی، 120 سانتی، 150 سانتی تولید می شود.جنس بدنه ی این یخچال دو درب یا از جنس گالانیزه بوده و یا از نوع استیل مرغوب می باشد که نسبت به رطوبت مقاوم می باشد .این دستگاه دارای قابلیت نصب استیکر یا برچسب را دارد بوده و در دو نوع تاجدار و بدون تاج قابل تولید و سفارش می باشد. از مزیت ها و ویژگی های این یخچال صنعتی ایستاده، عایق بندی حرارتی از نوع عایق بندی تزریقی فوم پلی یورتان می باشد که مانع از هدر رفتن سرمای داخل یخچال می شود و دارای بودن سیستم نوفراست که مانع از برفک زدن دستگاه می شود و طبقاتی مقاوم و قابل جابجایی همچنین این یخچال فروشگاهی دو درب دارای دربی از جنس شیشه مقاوم سکوریت بوده و به صورت مگنتی می باشد و بسیار مقاوم در برابر ضربه بوده و نشکن است .

یخچال ایستاده سه درب 

یخچال ایستاده سه درب اغلب دارای در ابعاد استاندارد دو متر تولید می شود و عموما گزینه بسیار خوبی برای استفاده در رستوران ها، هایپر مارکت ها، سوپر مارکت ها، لبنیاتی و فروشگاه های بزرگ می باشد . این یخچال در دو نوع یک طرف نما و دو طرف نما این دستگاه مجهز به دو نوع سیستم سرمایشی بوده از جمله رادیات و نوفراست می باشد. جنس بدنه ی این یخچال فروشگاهی به دو صورت گالوانیزه و استیل قابل تولید می باشد و دارای عایق بندی تزریقی فوم پلی یورتان می باشد که این موضوع مانع از هیچگونه اتلاف دما از طریق بدنه ی یخچال می باشد. قدرت موتور این یخچال نسبت به سایر یخچال های ایستاده بیشتر بوده و دارای قدرت ¾ اسب بخار می باشد.همچنین شیشه ی به کار رفته شده در این یخچال های ایستاده صنعتی سه درب از جنس شیشه بوده از بهترین برند ( سکوریت نشکن) می باشد . و بسیار مقاوم در برابر ضربه می باشد. 

یخچال کبابی

یخچال کبابی از تجهیزات مهم و پرکاربرد برای نگهداری مواد غذایی و حفظ کیفیت گوشت در آشپزخانه های صنعتی مانند رستوران ها، هتل ها و کبابی ها، فروشگاه های عرضه ی مواد غذایی محسوب می شوند. این نوع از یخچال های ویترینی در دو مدل 4 درب و 6 درب به صورت یک طرف نما و دو طرف نما تولید و طراحی می شوند. جنس بدنه استیل و نوع عایق بندی این گونه از یخچال مغازه از نوع تزریقی فوم پلی یورتان و طرح های متنوع می باشد. کمپرسور به کار گرفته شده، در این یخچال دارای ظرفیت 4/3 اسب بخار و سیستم دیفراست که برای جلوگیری از برفک زدن مورد استفاده قرار می گیرد.

 یخچال قصابی

یخچال های قصابی به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات فروشگاه های قصابی و سوپر گوشت ها می باشد. در طراحی یخچال های گوشت از بهترین مواد اولیه و متریال های اولیه و بالاترین قدرت کمپرسور طراحی و تولید می شوند. باید کمپرسور یخچال به گونه ای باشد، که بتواند در کوتاه ترین زمان دمای گوشت را پایین بیاورد، و دما را ثابت نگه دارد، تا از فاسد شدن گوشت جلوگیری کنید. یخچال قصابی در مدل های مختلف به صورت لاشه آویز و انبار داری تولید می شود. از نوع انبار داری این یخچال ویترینی گوشت برای نگه داری حجم زیاد گوشت، از یخچال لاشه آویز برای نگه داری تکه های بزرگ و کامل گوشت استفاده می شود. جنس بدنه این محصول از جنس تمام استیل نگیر ضدزنگ و ضد خش، شیشه سکورت نشکن و طبقات استیل و یا شیشه ای قابلیت نصب لوگو به صورت CNC را نیز دارند. نوع دیگری یخچال گوشت، یخچال جزیره قصابی و دیگری یخچال ایستاده دو متری و یک نیم متری می باشد، که به 3 درب و 6 درب قابل ساخت و تولید می باشد.

لیست قیمت یخچال ایستاده صنایع برودتی کولست 

صنایع برودتی کولست از تولید کنندگان خبره و برتر یخچال ایستاده بوده که به علت کیفیت بالای محصولات تولیدی خود با سایر برند های معروف دنیا رقابت می کند . تنوع محصولات کولست بسیار بالا بوده و یخچال ایستاده کولست در ابعاد مختلف و استاندارد 60 سانتی، 70 سانتی،90 سانتی، 115 سانتی، 120سانتی، 150 سانتی و 2 متری تولید می شود و دارای انواع مختلفی می باشند. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید . 

آدرس سایت: coolest-refrigerator.ir  تلفن تماس: 09128951640

صنایع برودتی دنار سرما 

صنایع برودتی دنار سرما به 25 سال سابقه درخشان در تولید انواع محصولات برودتی یکی از تولید کنندگان برتر یخچال ایستاده است که برای تولید انواع یخچال ایستاده از بهترین متریال های تولید و مرغوب ترین مواد و قطعات استفاده می کند. یخچال های ایستاده دنار سرما در ابعاد مختلف تولید شده و دارای تنوع بالایی می باشد. برای خرید یخچال ایستاده دنار سرما با کارشناسان فروش دنار سرما تماس بگیرید.

آدرس سایت:  donarsarma.ir  تلفن تماس: 09128423371

معرفی برخی دیگر از تولید کنندگان یخچال ایستاده: 

  • صنایع برودتی کلدسنتر https://coldcenter.org

قیمت بهترین مارک دستگاه اسپرسو ساز صنعتی

تاریخ ارسال : 1401/02/21

زمانی که صحبت از تجهیزات کافی شاپ می شود اولین دستگاهی که در نگاه مشتری شکل می گیرد دستگاه قهوه ساز صنعتی می باشد. دستگاه‌ های قهوه ساز صنعتی که در بعضی از آن ها ساختار کاملا مکانیکی می باشد و در بعضی از آنها دیجیتالی و همینطور بسیاری از این دستگاه‌ها در لابی‌ های هتل ها و بیمارستان ها و حتی سازمان ها و ارگان های دولتی استفاده می شود که نمونه های به اصطلاح وندینگ ماشین دستگاه قهوه ساز صنعتی است که شما فقط با فشار یک دکمه نوشیدنی خود را دریافت و نوش جان می کنید. نمونه ی کاملا پیشرفته ی دستگاه قهوه ساز همین ماشین های اسپرسو ساز صنعتی می باشد که امروزه در اکثر کافه ها و رستوران ها شما این دستگاه رو می بینید. در سر تا سر جهان استفاده از دستگاه های اسپرسو ساز صنعتی در کافه ها به یک نوع لایف استایل تبدیل شده است.

دستگاه اسپرسو ساز چیست؟

خرید اسپرسو ساز

قهوه اسپرسو حاصل از دستگاه اسپرسو ساز در واقع روشی برای تهیه قهوه است. با عبور آب نزدیک به نقطه جوش و فشار بخار آب از میان دانه‌های آسیاب شده قهوه غلیظی در کمتر از چند ثانیه یک شات ( فنجان اسپرسو ) تهیه می‌شود. اسپرسو به شکل قهوه‌ای نسبتا غلیظ با درصد کافئین بالا، همراه با خامه‌ای کرم رنگ بر روی آن تهیه می‌شود و پایه تهیه تعدادی از نوشیدنی‌های دیگر از جمله: موکا، ماکیاتو، آمریکانو، لاته و کاپوچینو است که این دستگاه شامل انواع ( اسپرسو ساز برقی و  قهوه جوش ساده ) می باشد.

قیمت اسپرسو ساز

بهترین مارک دستگاه اسپرسو ساز صنعتی چیست؟ چی بخریم بهتر است؟

خرید ارزان اسپرسو ساز

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی دنار سرما بهترین انتخاب و خرید شما می تواند باشد اگر می خواهید بدون آسیب زدن به بازو و پای خود شات های اسپرسوی باکیفیت درست کنید، این دستگاه برای شما بهترین انتخاب است.که از لحاظ قیمت مقرون به صرفه، از لحاط نما و کیفیت عالی و کارایی حرفه ای دارد.

چند مدل دستگاه اسپرسو ساز وجود دارد؟

دستگاه های تهیه اسپرسو به دو دسته بندی تقسیم می شوند:

  1. دستگاه های قدرت گرفته از نیروی بخار 

  2. دستگاه های قدرت گرفته از پمپ

خرید آسان اسپرسو ساز

 1. دستگاه های قدرت گرفته از نیروی بخار به دو نوع تقسیم می شوند:

اسپرسو سازهای رو گازی (انواع موکا کاپ) و اسپرسو سازهای برقی بدون پمپ

2. دستگاه های اسپرسو ساز پمپی بیشتر رایج بوده و انواع مختلفی را شامل می شوند:

اسپرسو ساز دنار سرما

  • دستگاه اسپرسو ساز با پمپ دستی: همانطور که از نام این دسته مشخص است، فشار لازم برای تهیه اسپرسو در این نوع دستگاه ها، به وسیله یک اهرم دستی ایجاد می شود.
  • دستگاه اسپرسو ساز با پمپ برقی: در این نوع دستگاه ها شما دمای مورد نیاز را مشخص نموده و دستگاه با یک پمپ فشار برقی اسپرسو را برای شما تهیه می کند.
  • دستگاه اسپرسو ساز با پمپ نیمه خودکار: در این مدل شما قهوه را آسیاب کرده و قبل از روشن کردن دستگاه آن را در فیلتر قرار می دهید. سپس دکمه دستگاه را زده و اسپرسوی خود را دریافت می کنید.

فروش اسپرسو ساز قهوه ساز

  • دستگاه اسپرسو ساز با پمپ خودکار: در این مدل هم شما بعد از آسیاب دانه های قهوه باید آن را در فیلتر دستگاه قرار دهید. دستگاه به صورت خودکار روشن شده و پس از تهیه اسپرسو خاموش می شود.
  • دستگاه اسپرسو ساز با پمپ فوق خودکار: در این مدل دستگاه ها، همه کارها به صورت خودکار انجام می شود. دانه های آسیاب شده به صورت خودکار پرس شده و درون فیلتر قرار می گیرند. آب جوش آمده با فشار زیاد اسپرسو را برای شما تهیه می کند. کار کردن با این دستگاه های بسیار آسان است اما هزینه زیادی نیاز دارد.

خرید و قیمت اسپرسو ساز

  این دستگاه‌ها به دو ساختار کلی MANUAL ، دستی و DIGITAL، دکمه ای تقسیم میشوند که البته نمونه های خیلی پیشرفته تری هم هستند که شما حتی میزان فشار بخار و یا دمای بخار و آب جوش و میزان فشار آن را می توانید با ساختاری کاملا برنامه ریزی شده مدیریت کنید. به دلیل جا افتادن صنعت قهوه در سراسر دنیا، صنف قهوه فروش و کافی شاپ بسیار رونق پیدا کرده است در نتیجه از تجهیزات ضروری آن ها، دستگاه اسپرسو ساز صنعتی می باشد از این رو برای بر طرف نمودن درخواست متقاضیان، این دستگاه های قهوه ساز در مدل و ابعاد و لیتراژ و کمپرسور های متفاوت تولید می شود.

لیست ثیمت اسپرسو ساز

ماشین قهوه ساز صنعتی دستی

اسپرسو ساز های دستی،  اسپرسوسازهای بسیار ساختاری مکانیکال و سنتی دارند که زمانی که بخار داخل مخزن می‌شود و آب جوش به حرارت کافی می رسد تمام این ساختار به صورت درجه های دستی مشخص می گردد و ساختار دیجیتال در این دستگاه ها تعریفی ندارد. برای استفاده ار این دستگاه، شما هنگامی که گروپ قهوه را به این دستگاه نصب می کنید با کشیدن دسته عمودی به سمت پایین آب را با فشار از داخل قهوه رد کرده وداخل فنجانی که در زیر کروپ قرار دارد می ریزید. 

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی DIGITAL

 دستگاه قهوه ساز صنعتی دیجیتال همان طور که از نام آن پیداست ساختاری کاملا مدرن و جدید دارد که شما تنها با فشار یک دکمه ورودی آب را به داخل قهوه هدایت کرده و قهوه خود را دریافت می کنید. شما فقط کافیست که دکمه را فشار دهید تا به اندازه ی یک یا دو فنجان از این دستگاه نوشیدنی آب گرم بگیرید و نوشیدنی آب گرمی که از داخل قهوه رد شده و قهوه خوش طعم و عالی به شما هدیه میدهد.

قیمت ارزان دستگاه اسپرسو ساز صنعتی

قیمت این دستگاه وابسته به کمپانی، نوع کمپرسور، جنس بدنه، لیتراژ و مدل آن دارد، برای استعلام قیمت و ثبت سفارش خود می توانید با کارشناس فروش صنایع برودتی دنار سرما  تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است که با توجه به این که متقاضی برای این دستگاه قهوه ساز محبوب بسیار زیاد شده است، مدل های متنوع و به روزی تولید می شود که به راحتی می توانید دستگاهی متناسب با سلیقه و نیاز خود انتخاب نمایید.

فروش دستگاه های اسپرسوساز صنعتی

فروش دستگاه اسپرسو ساز صنعتی امروز کاملاً تخصصی که فردی که در زمینه فروش دستگاه اسپرسو ساز صنعتی فعالیت می‌کند باید دانش و اطلاعات کافی برای فروش این دستگاه داشته باشد زیرا دستگاه های اسپرسو ساز صنعتی تنوع بسیار بالایی دارند و هر کدام از این دستگاهها ساختاری کاملا مهندسی شده و مرتبط با شرکت تولید کننده دارد که مشاور شما باید آگاهی و اشراف کامل نسبت به تمامی دستگاه‌ها داشته باشد تا در زمینه ی فروش دستگاه اسپرسو ساز صنعتی بتواند به شما سرویس عالی و درجه یکی ارائه دهد.

اجزای دستگاه اسپرسو ساز صنعتی

اجزای اسپرسو ساز

اکثر دستگاه‌های اسپرسو حتی اگر توسط برندهای مختلف تولید شده باشند، دارای عناصر و مولفه‌ های مشترکی هستند که در ادامه به معرفی و بررسی نحوه کار آنها می‌پردازیم:

  1. منبع آب اسپرسوساز

  2. پمپ اسپرسوساز

  3. دیگ بخار اسپرسوساز

  4. نازل بخار اسپرسوساز

  5. هدگروپ اسپرسوساز

  6. تمپر قهوه اسپرسوساز

  7. پرتافیلتر یا فیلتر اسپرسوساز

  8. بورد اسپرسوساز

  9. مایع جرم گیر اسپرسوساز

اسپرسوی واقعی چه ویژگی‌هایی دارد؟

خرید و قیمت اسپرسو ساز

موسسه ملی اسپرسوی ایتالیا، استانداردهای سخت گیرانه‌ای برای مشخص کردن یک اسپرسوی واقعی را در نظر گرفته است که نتیجه این فرآیند، یک قهوه دارای بافت، کف و کافئین بالا است. نکته کلیدی این فرآیند فشار است، که در دستگاه های ارزان قیمت و روگازی یافت نمی شود.

ضمانت نامه

با توجه به این که در خرید دستگاه اسپرسو ساز صنعتی از لحاظ کمیت و کیفیت باید دقت لحاظ شود، با خرید این دستگاه از صنایع برودتی دنار سرما می توانید امتیاز کارت گارانتی را به مدت 18 ماه دریافت نمایید.

قیمت ارزان اسپرسو ساز


صفحه 2 از 2

صنایع برودتی

صنایع برودتی تولید کننده ی انواع محصولات صنعتی

نگین جعفریان

نویسنده

7

مقاله

1401/02/21

تاریخ ایجاد